2016. március 25., péntek

Out of comfort zone

Azt mondják, hogy akkor történnek a csodák, ha kimozdul az ember a komfortzónájából… hát azt hiszem, velem most rengeteg csoda fog történni!



Tegnap már kimozdultam, sokkal könnyebb lett volna hazamenni és aludni egy nagyot, ehelyett este fél nyolckor még felmásztam a görgőre és lenyomtam egy speed edzést. Mármint nem drogozok, és nem úgy speed, mint speedfitness és társai, hanem egy óra görgő magas pedálfordulattal. Állati jó szórakozás maxfordulatot keresni, hogy közben ne fordulj le a bringáról… Abban a 10 másodpercben mindig bevillan, hogy remélem, hogy meghúztam a görgő tartócsavarját, különben a szobabiciklizés lakberendezésbe fog átcsapni, és keresztülvágódok a falon, egyenesen a fürdőszobába (nem, arra nincs ajtó. Tarzan erős, fúr másikat.)


Mindenesetre a tegnapi edzés minden volt, csak nem komfortzóna, és ezt most a hétvégén tervezem fokozni. Szép időt írnak, holnap az idei első igazi terepen tekerés a BringaBandásokkal (amiből az lesz, hogy nagyon hamar leszakadok a csapatról Sipivel), aztán egy teszt a Sejcén (hogy fejlődtem-e a múlt hónaphoz képest) és húsvét hétfőre meg egy Nagy hideg-hegy - Csóványos kör. Ez utóbbit el sem tudom képzelni, hogy meg tudom csinálni, de elindulok és majd lesz valami. Várom a csodát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése