2016. március 13., vasárnap

Kibirhatatlan bejegyzes

Nem birom ki, felulkerekedett bennem a kozlesi vagy.

Szoval itt vagyok Stuttgart mellett, gyakorlatilag egy kozeli falu. Itt rengeteg bringas jar, orszagutisokat meg montisokat is lattam jo sokat, meg talaltam par alkalmas utat.
Mivel edzesnap ugye nem maradhat ki, de bringa nincs nalam, kaptam futos edzestervet mara. Persze megint sikerult a nehezebb utat megtalalni, nyilvan felfele indultam, terepen. Aszfalton ugyis faj a terdem (marmint futva, nem csak ha terdelek),  jo otletnek tunt. Viszont  mivel olyan remekul tajekozodom, nagyon koncentraltam, hogy a kinezett jellegzetes tereptargyakhoz visszatalaljak, mert ha kicsit elbambulok, gyanitom meg mindig kint bolyonganek kozepes nemettudassal probalvan hazajutni (mondjuk nem tudom a helyi fauna mennyire beszel barnilyen nyelven, vegulis a helyi medvek lehet jol utba tudnak igazitani)

Mindenesetre nem siettem el, elveztem a madarcsicsergest, meg nezelodtem, jo volt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése