2016. március 16., szerda

Back home – back to work, back to workout

Szerencsésen hazaértem, a Germanwings kitett magáért és sikerült olyan pilótát választani, aki nemhogy nem akart megölni mindannyiunkat, de ilyen sima repülőutam nem is volt még. Mondjuk nem mintha akkora tapasztalatom lenne repkedésben…

Mindenesetre nem dobott fel, hogy hétfői verőfényes napsütés után Stuttgartból még szakadó hóesésben indultunk, ami hazaérve esőre váltott, én meg a kis piros tavaszi kabátomban vacogtam a villamosmegállóban (Erről jutott eszembe, hogy mi köze van Piroskának a Télapóhoz? Mikulás Piros-kabát(y)ja. Bocs, nem bírtam ki, pedig igyekeztem!)

Szóval visszatér lassan a normális kerékvágás, és a húsvéti hétvégére már terepezés van kiírva. A következő beszélgetés hangzott el Zoli és köztem:

Z: Nem soká újra itt a hosszú hétvége, és széttechnikázhatod magad!
N: Mondjuk, ha ilyen idő lesz a jövő héten, akkor maximum a szobában technikázhatok…
Z: Az is jó, majd rázom a görgőt…


Még szerencse, hogy ilyen segítőkész, ugye? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése