2016. március 3., csütörtök

A szőke nő és a görgő

Szorult belém némi műszaki érzék, egyedül képes vagyok többek között kicserélni egy villanykörtét, tudok IKEÁs szekrényt összerakni, Windowst installálni és falikazánt légteleníteni.

Ehhez képest tegnap eljátszottam az igazi szőkét… pedig már épp gondolkoztam, hogy vajon miről fogok írni, és egy uncsi szerda estén mi történhet? De hát igen, sikerült…


Szóval az úgy volt, hogy nyertem egy szabad estét (Zoli vidéken, enyém a lakás!), az edzéstervet meg komolyan kell venni, gyerünk a görgőre! 
Mivel nekem csak montim van, az meg mégsem való a görgőre, Zoli országútiját szoktam használni, természetesen két számmal nagyobb (ez a karmám: én csak túlméretezett országútikon tudok tekerni), de eddig ő is otthon volt, és segített összerakni.

Nadehát mi lehet olyan nehéz benne? Edzésterv kiír, zene beállít, ventilátor a megfelelő hőmérsékletért, víz, pulzusmérő, cipő… Mikor már kellően rezgett az ablak a szeletelős zenétől, felmásztam a bringára, de valami fura volt. Mi a fura, mért nem jó? Végülis csak magát a görgőt nem raktam össze… Szóval vissza az egész, bringa beállít, becsavar, ellenállást visszapattint….őőő… ez nem csinálja. Egy kicsit még szerencsétlenkedtem, mire inkább telefonos segítséget kértem (Köszi Dávid! ), azzal végül sikerült. Szőke nő akcióban…Jöhet a második felvonás! 
Itt már csak a görgő ellenállás szabályozó zsinórja ért hozzá a kerékhez, de mire leesett, hogy mi ez a hang…Végigfutott az agyamon, hogy itt pörgök 110-es pedálfordulaton, ha itt error van, akkor az egy dolog, hogy a házasságom végét jelenti, mert összetörtem a karbonbringát, de ha balra dőlök, akkor az üvegajtón esek át, ha jobbra, akkor meg a szekrény sarkának.  Remek kilátások, mennyire kínos lenne bevallani, hogy szezon előtt a montis lány lesérült szobabiciklizés közben.

Szerencsére innentől kezdve nem volt több kalandom (leszámítva, hogy a keddi konditól és a tegnapi nagyfordulatos görgőzéstől izomlázam van – legalább ma nem eszem sokat, mert kétszer is meggondolom, hogy megmozduljak-e J), alább pedig a pedálfordulat görbémmel büszkélkedek:
Kicsit halvány, de az 152-es max rpm!



1 megjegyzés:

  1. Még szőkébb megjegyzés: mikor először láttam ezt a görbét, komolyan azt hittem, hogy az EKG, és már szólni akartam,hogy keress egy kardiológust:D Szakmai ártalom :D

    VálaszTörlés