2016. szeptember 2., péntek

Szilvás Crumble - homebased day

Úgy tűnik, a köhögésem nemhogy javult volna, de végképp kidőltem. Még orvoshoz is mentem (ami nálam azért már a vég). Ki is írt mára, szóval szigorú ágynyugalom.  Petivel beszéltük, hogy akkor így az edzések is kimaradnak, majd holnap egy óra és vasárnap egy rövidebb kör lesz.

A szigorú ágynyugalmat meg ugye én nagyon jól viselem, szóval ugyan kicsit lassabban, mint normális esetben, de sikerült kitakarítani a konyhát, majd újra összekenni. A végeredmény egy kis crumble, ami ugyan nem a konyaművészet csúcsa, de finom, és gyorsan kész. Ezt a receptet  vettem alapul, csak szilvával és fele mennyiségben. Olyan illata van, amit még én is érzek a taknyon túl :)


Mondjuk kicsit zavar, hogy kimaradt egy hét edzés itt a finisben, de remélem elég lesz a maradék kettő a felkészülésre. Jobb, hogy most vagyok beteg, mint bármelyik korábbi verseny előtt...

1 megjegyzés: