2016. szeptember 27., kedd

Restday

Egész héten pihenőm van, meglepő módon valóban ezt teszem, és nulla darab edzést terveztem*

Ellenben legalább kihasználom a lehetőséget, és az összes barátnőmmel egyeztettem időpontot, és annyit csacsogok és szocializálódok, mint a régi szép időkben. És mivel elszakadt az egyetlen kedvenc farmeron, muszáj leszek plázázni is. Még a végén azt hiszik rólam, hogy lány vagyok...

Mindenesetre azért nem bírok magammal, és jövő héttől már jön a trx. Szerencsére jók az összeköttetéseim, és így Anikó lesz oly drága, hogy tart nekem privát szabadtéri edzéseket. Azon gondolkozom, hogy vajon normális vagyok-e, hogy beállok a Terminátorlány szárnyai alá. (segítek, nem. Tuti belehalok, amit ez a nő művelni fog velem...)

*kivéve persze a hétvégi tekeréseket, de hát ugye az még messze van. És amúgy is, Peti azt mondta, hogy azért ne a kanapén üléssel töltsem ezt a két hónapot. Úgyhogy múlt héten is csak nyolc órát tekertem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése