2016. június 6., hétfő

Hatefő

Négy nap szabadság után fizikai fájdalmat okozott felkelni ma reggel, és egyébként is hétfő van. Márpedig tudjunk, hogy a 7-fő bűn.

Egyébként csak el akartam mesélni a tegnapi kalandjaimat: a szombati aktív pihenés után alig tudtam felvonszolni magam az emeletre, így vasárnapra nyertem egy recovery napot. Az alábbi események determinálták, hogy ez nekem ne legyen jó:

- Zoli fél pár cipőjét kerestem távirányítással, mire kiderült, hogy nála van, csak elbújt (a cipő, nem Zoli)
- mire menetfelszerelésbe vágtam magam, elkezdett esni
- félúton vettem észre valahol a mezőn, hogy a jobb lábammal azért nem tudok kicsatolni, és érzem rém furának a pedált, mert az egyik csavar kitekeredett az SPD-ből. A szerszámkészletem az esőkabátom zsebében, ugye :)) Szóval kézzel próbáltam visszacsavarni, nyilván korlátozott sikerrel.
- a sínekkel köztudottan nem vagyok jóban, most is majdnem kigáncsolt egy.

Itt eldöntöttem, hogy akkor inkább hazamegyek.

Kész csoda, hogy a ma esti gyűlésre készült süti ehető, nem égettem szénné és úgy tűnik, semmi oda nem illő nem került bele. Legalábbis remélem....

Szóval ki kér sütit? :)


1 megjegyzés: