2016. május 13., péntek

Tubeless ready


Tegnap pont arról beszélgettünk, hogy miért nem bringáznak a lányok, azon túl, hogy félelmetesnek tartják. Hát, mert technikai sport:

Mivel kis paragép vagyok, és az erdő közepén amúgy is kibírnám nevetés nélkül, ha defektet kapnék, többek tanácsára úgy döntöttem, hogy a mindezt megelőzendő, átcsináltatom tubelessre a kerekeimet.
Szokás szerint nem megy minden olyan könnyen, nekem meg hiányos tapasztalataimnak köszönhetően fogalmam sem volt, mire kell számítsak, így meglepődve (pánikba esve) konstatáltam, hogy másnap estére a hátsó bizony lelapult. Nem kiengedett egy kicsit, hanem töktotálsemmizérónulla nyomás sincs benne… na remek, most mit csináljak. Telefonos segítség hamar érkezett, fújjam 3 barra. Értem én, de ha fújom, kisziszeg a levegő, a parkettán meg már áll a folyadék, de a kerék még mindig lapos???

Kisebb morgás árán sikerült kiszedni a hátsó kereket, feltámasztani a bringát (úgy értem állványra, nem a halál torkából), és megegyezni a szerelőmmel, hogy a kereket is támassza fel (ezt meg értelemszerűen nem az állványra). Pánikhelyzet elhárítva, kész szerencse, hogy ennyi mérnök van körülöttem :)


Cserébe ma pihenőnapom van, alaposan ki is fogom használni, aztán szombaton már csak jó lenne menni egy szép hosszú kirándulósat. Mert jó idő lesz. Ugye az lesz?? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése