2016. július 25., hétfő

Mit eszik a Csillámpóni?


Mint tudjuk, a Csillámpóni varázslatos lény, különleges táplálkozási szokásokkal. Könnyen megszelídíthető, de aki életben akarja tartani, tudnia kell, hogy van közte ragadozó, növényevő és válogatós. Ezen kívül a versenyistállóban kiemelten fontos a megfelelően tudatos táplálása.

Mivel van 5 Csillámpónim a hétvégi 24 órásra,  megnyertem a nemes feladatot, hogy legyen előkészített kaja, amit csak melegíteni kell. A feladat, hogy főzzek olyat, amiben

- van hús
- nincs hús
- nincs tej/tejtermék
- fagyasztható
- melegíthető
- finom


Mivel a versenyre legjobb a tészta, így csak a szószt kellett előkészíteni, ezért bolognai és cukkinis-póréhagymás paradicsomszósz lett a döntés. Komoly méregtelenítő program ilyenkor nagy tételben főzni, de hát a kis csapatért bármit.

Alább a receptek, illetve a fázisfotók:

GMO cukkini, mellette a lábasban már pirul a hús :)


A megpirított hagymára rádobáltam a darált húst és két felkockázott paradicsomot.  Amikor már elfőtte a levét, ráöntöttem egy doboz paradicsompürét és másfél kockázott paradicsomkonzervet. Fűszerezés után (oregano, bazsalikom, kakukkfű, fokhagyma) egészen ehetőnek minősítem.

In progress


Miközben ez a kör főtt, ismét hagymát aprítottam (vörös-, fok- és póréhagymát) valamint a fent látható apróbb cukkinit felkockáztam. A hagymákra pirítás után ismét paradicsom került, erre pedig a cukkini Amikor már untam a kavargatást, ráborítottam egy halom paradicsomkonzervet, fűszereztem és vártam a csodát.

Íme a végkifejlet, ezt most valahogy le kell fagyasztanom:

Jobbra vega, balra nemvega.

Ebben már csak az a kihívás, hogy a fagyasztómba nagyjából a bal felső doboz fér be, és tele van. Jöhet a legozás...



1 megjegyzés:

  1. Nekem is van itthon egy csillamponim, a valogatos fajtabol, plusz neha hazalatogat a vega csillamponim is. Ezert a szivemhez szolt a bejegyzesed :)

    VálaszTörlés