2016. október 5., szerda

Ez a nap éppen megfelelő arra...

Egy: Ma kiderült, hogy az idő mindent megszépít, még a TRX-et is...

Eredetileg hétfőn szerettem volna kezdeni, de végül csak ma jutottam el trx-re, ahova pár éve is jártam. Hát, az évek alatt nem lett könnyebb ez sem, csak már elfelejtettem, mennyire tud fájni...
Mindenesetre Kriszta örömmel szadizott szét fogadott újra a csapatban. Most meg nincs más dolgom, minthogy érezzem azon izmaimat, amelyek létezéséről sem tudtam.

Azért sikerült általános derültséget keltenem azzal, hogy nekem most van a pihenőidőszak, és lazulásképp eljövök heti 2-3 trxre. Egyébként végtelen örömmel töltött el, hogy egy régi gyakorlatot, egy kedves guggolást sosem tudtam normálisan megcsinálni, most meg ment. Legalább még edzésben vagyok :)

Kettő: miután kicsúfoltak a többiek  motiváltak a biciklifejlesztésre, megérkezett az új, hiperszuper karbonkormányom! A rossz oldala ennek, hogy nem lesz már több kifogásom, hogy miért ne legyen lefordítva a stucni*. Amúgy se volt éppen mire költsek, és nyilván sokkal menőbb leszek így. Meg persze gyorsabb is, mert hát úgy 20 g rengeteget számít az én mezőnyömben... NEM.

Mindenesetre már csak alig pár alkatrészt kell vennem, hogy a jövő szezonra felkészítsem a Traktort, úgyhogy annyiból, amiből normális emberek biciklit vesznek, nekem lesz két új felnim...






Három: te leszel a párom. Teljesen irreleváns információ, de engem rettenetesen feldobott, hogy újra összeáll a SpiceGirls a Korcula Rally Team, és együtt veszünk részt a London Grand Prix-n! Na jó, lefordítom: hónap végén csapunk egy hatalmas csajbulit Londonban, olyat, ami 8 éve volt utoljára.Vágom a centit október 20-ig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése